2014-03-13

Iñauterietako Argazki Lehiaketa

Hemen dituzue lehiaketan parte hartzen duten 28 argazkiak. Martxoaren 20rarte zure botoa emateko aukera izango duzu. Gogoratu ezazu bozketan, eskolako ikasle, guraso, irakasle eta ikasleen familiartekoak parte har dezaketela. Bakoitzak boto bakarra eman ahal izango du eta horretarako publicar comentarios sakatu behar du eta ondoren bere izena eta aukeratutako argazkiaren zenbakia jarri behar du. Martxoaren 21ean jakingo dugu nor izan den lehiaketaren irabazlea eta bozketan parte hartu dutenen artean egindako zozketaren irabazlea. Eman zure botoa!

10 iruzkin:

  1. Joxe Mari naiz. Neri gehien gustatu zaidan argazkia akrobaten argazki bat da, 8 zenbakiduna.

    ErantzunEzabatu
  2. Ainara naiz, udaletxetik!!
    Niri 28. argazkia gustatu zait!!
    Bide batez, zorionak egin duzuen lanagatik!!

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo!!
    Arantzazu naiz eskolatik!!
    Neri 6. argazkia izugarri gustatu zait!!
    Mago dotore horri argazki bikaina atera dio bakarren batek eh?

    ErantzunEzabatu
  4. Maite naiz eta niretzako politena 26.argazkia da
    Ainhoa naiz eta 9.argazkia bozkatzen dut.
    Kaixo Niko naiz eta 8. argazkia dut gustokoen.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Leire naiz eta gehien gustatu zaidan argazkia 9.argazkia da.Oso ona!!

    ErantzunEzabatu
  6. Uxue naiz.Gehien gustatu zaidan argazkia 16.ena da.
    Maddi naiz eta 10.argazkia dut gustokoena.
    Inhar naiz. 8. argazkia da gehien gustatu zaidana.
    Nahhia naiz eta 19.ena da niretzako politena.
    Unai naiz eta 5.argazkia asko gustatzen zait.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Leire irakaslea naiz eta neri gehien gustatu zaidan argazkia 9.ena da. Earra!!

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Eleder naiz eta neri gehien gustatu zaidana 23.ena da.
    Ni Ekaitz naiz eta 26.ena gustatzen zait.
    Ni Aimar naiz eta 11.en argazkia da gehien gustatzen zaidana.
    Axier naiz eta 10.ena da niretzako politena.
    Garazi Iparragirre naiz eta 26.argazkia da gehien gustatzen zaidana.

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo! Irune naiz. Nik 5. argazkia aukeratuko dut. Lan bikaina egin zenuten mutilak!

    ErantzunEzabatu